понеділок, 25 лютого 2008 р.

Практика



Сьогодні був один з найважливіших етапів моєї навчальної практики - проводив урок з предмету "Навчальні інформаційні технології" по темі "Створення запитів з параметром та з використанням логічних виразів" (це по Access). Спочатку було трошки страшнувато, хоч і мені не вперше виступати на публіку, але Ви, тільки прикиньте, що група складається з самих дівчат і всі дивляться на тебе і або всміхаються, або підморгують. Але то тільки спочатку моторошно, а десь так через хвилин п'ять потрохи починаєш опановувати себе, а там вже й взагалі ведеш розкуто. Здається, урок вийшов вдало. Деякі дівчата навіть в кінці пари приходили і просили мій номер мобільного, ну і, відповідно, розпитували де я вчуся, а на якому курсі і т.д. Нє шоб шось по Access'у спитати... ;)
В принципі, так собі прикинув, шо викладачем не так вже й погано бути. І хто зна, може, це і буде моя професія :)

Немає коментарів: